چهار پهلوی آلومینیومی

چهار پهلوی آلومینیومی یک مقطع مربع توپر است که با روش اکستروژن مستقیم تولید شده  و در الیاژ های مختلف الومینیوم مورد استفاده قرار میگیرد. معمولاً چهار پهلو های الومینیوم در گروه های 6061 و 2024 و 2010 و 7075 و  7000  کاربرد بیشتری دارند . چنانچه بخواهیم بر روی چهارپهلو فرایند ماشینکاری انجام دهیم  لازم است تولید با آلیازهای پر استحکام الومینیوم صورت پذیرفته و نیاز به انجام فرایند عملیات حرارتی که پرکاربرد ترین انها معمولا T6  است را دارا می باشد .

کاربرد چهارپهلوی خوشتراش آلومینیومی

چهارپهلوی خوشتراش آلومینیومی با توجه به سبک بودن الومینیوم ، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد .  از قبیل استفاده در صنعت خودرو سازی و تولید قطعات و بلوک های هیدرولیک و….

سایز چهار پهلوی آلومینیوم

چهار پهلوی آلومینومی معمولا در سایز های 10*10 و 15*15 و 20*20  و25*25 و 30*30 و …. تولید می شود. چنانچه نیاز به سایز مورد نظر خاصی داشته باشید می توانید به صورت سفارشی سایز مد نظر خود را تهیه از صاناکو تهیه کنید.

قیمت چهار پهلوی الومینیومی

قیمت پایه وابسته به نرخ جهانی الومینیوم و قیمت دلار و شرایط عرضه و تقاضا در بورس کالا دارد . ولیکن قیمت محصول علاوه بر موارد گفته شده به حجم سفارش ، نوع عملیات حرارتی و دقت ابعادی و کلاس تست UT  دارد .با توجه کاربرد قطعات و ضریب اهمیت محصولات تولیدی ، نوع کلاس UT   و عملیات حرارتی متفاوت است .

کارخانه تولید و فروش چهار پهلوی آلومینیومی

چنانچه مقدار خرید و سفارش مشتری بالاتر از 200 کیلو و یا در حد تناژ  باشد  مشتری می تواند مستقیما با واحد فروش کارخانه تماس گرفته و خرید را مستقیم انجام دهد . و اگر خرید مشتری در حد چند شاخه و یا چند متر محدود باشد می تواند با مراجعه حضوری به فروشگاه های خورده فروشی در تهران  ( پامنار ) خرید خود را انجام دهد.

در حجم بالا بصرفه است که مستقیم از کارخانه خرید صورت پذیرد زیرا علاوه بر قیمت ، اطمینان از انالیز مواد و خواص فیزیکی و متالوژیکی توسط شرکت تولیدی با صدور گواهینامه های استاندارد تضمین می گردد .